Kniha História Kubašského futbalu

04.01.2022 18:59
Práve vychádza kniha História Kubašského futbalu . V tejto knihe som sa snažil zdokumentovať históriu a hlavne súčasnosť futbalu v Spišskom Bystrom. Informácie som čerpal z novín,internetu a ešte stále žijúcich ľudí, ktorí niekedy pôsobili pri futbale . Informácie a fotky, ktoré obsahuje táto publikácia, som zhromažďoval viac ako štyri roky.
V knihe sú články z novín od 1961-1983,2005-2016, rozhovory s trénermi a funkcionármi klubu, sú tam tabuľky A-mužstva od r.1949 až po súčasnosť (chýbajú akurát tri sezóny), tabuľky dorasteneckých a žiackych mužstiev a samozrejme viac ako stopäťdesiat fotiek mužstiev, hráčov a funkcionárov .
Je na škodu, že za skoro 88.ročneho učinkovania sa neviedla kronika klubu a kniha mohla byť zaujímavejšia a pestrejšia a mohli tam byť spomenutí viacerí ľudia , ktorý boli pri futbale. Prekvapilo ma, že ani v kronike obce sa toho veľa o futbale nepísalo.
Knihu si môžete objednať a kúpiť na www.knihanaj.sk alebo v obchode Jednota na Partizánskej ulici, Rozličný tovar M+D interiér alebo priamo u mňa.Cena za knihu 12€. Prvé knihy budu 15.12.2021.Ak má niekto záujem kúpiť knihu ako vianočný darček ,tak nech si ju objedna a zaplatí už teraz u mňa. Počet kníh je limitovaný ,ale v prípade potreby je možnosť dotlače ďalších kníh . V prípade zmien vás budem informovať.